Tussen goed en uitstekend
Reactie HBopeners:
Dank voor uw reactie. We hebben inderdaad een week last gehad van een storing bij KPN. Excuus voor het ongemak.
Dank voor uw reactie. We hebben inderdaad een week last gehad van een storing bij KPN. Excuus voor het ongemak.