Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

Ik kon de Kliniek goed vinden. Vriendelijke ontvangst aan de balie. Weinig uitleg wat er ging gebeuren. Vervelend dat ik de cardioloog pas ontmoette en hem een hand kon geven toen ik in mijn beha op de fiets zat.
Ik had verwacht sneller geholpen te kunnen worden (huisarts benoemde 2 tot 3 dagen, in Almere had ik meer dan twee weken moeten wachten op een afspraak en in Lelystad kon ik na acht dagen terecht). Ik moest ook weer lang wachten (tien min.) op het recept dat ik mee zou krijgen, dat snapte ik ook niet. Verdere verloop en afspraken maken was duidelijk.
Jammer dat het zo warm is in de ruimte waar de inspanningstest gedaan wordt, dat heeft invloed op de te leveren inspanning.

Ik had graag meer uitleg gekregen over wat er gaat gebeuren, bijv. met dat hartfilmpje. Ik weet niet wat dat is, ik krijg opeens allemaal plakkers op mij, hoe lang gaat het duren, wat moet ik doen, zo stil mogelijk blijven liggen, of mag ik praten....?
Ik vond het heel vervelend dat ik in mijn beha op de fiets zat, aangesloten weer aan dat hartfilmpje en de cardioloog toen voor het eerst met mij kennismaakte. Dat voelt niet prettig. Toen ging hij ook nog allerlei vragen aan mij stellen, bijv. over mijn medicatie, waar ik de bijsluiters van bij mij had, maar die zaten in mijn tas waar ik op dat moment niet bij kon, want ik zat aan allerlei snoeren en een bloeddrukmeter vast.
Als de cardioloog mij even een hand had gegeven toen hij tegen mij zei: 'Ik kom zo bij u', was dit voor mij duidelijker geweest. En had ik niet in mijn beha hem een hand hoeven geven.

Verder had de huisarts mij de Hartkliniek aangeraden omdat ik daar binnen 2 tot 3 dagen terecht zou kunnen. Dit bleek niet het geval. In Almere kon ik de eerste twee weken zelfs niet terecht. Derhalve ben ik uitgeweken naar Lelystad, waar ik acht dagen later (met weekend erbij) pas terecht kon. Dit heb ik toen wel gedaan omdat ik zo snel mogelijk uitsluitsel wilde over wat er aan de hand was. Daarnaast mocht ik niet sporten van de huisarts totdat de onderzoeken van mijn hart geweest waren, dus die periode wilde ik ook zo kort mogelijk houden.

Score voor HartKliniek Nederland: 3/5
Beveelt u de kliniek aan? Ja
Soort behandeling: Onderzoek