Van schaik

Na jaren klant te zijn en altijd zeer tevreden nu zeer teleurgesteld niet in t eten maar de manier van communiceren ik sprak een zorg uit gezien de stokjes van de sathetjes splinterde en onze zoon een stuk in z’n mond had dit was bij alle stokjes ik vond t best zorgelijk en wilde ze waarschuwen ook foto’s toegevoegd en hier op te letten niet meer dan dat maar dit werd totaal anders geïnterpreteerd of ik een vergoeding wou wat totaal niet de insteek was en werd ook nog eens gezegd dat ze niet perfect waren omdat mensen met een beperking deze maakte vind ik naar deze doelgroep ook zeer respectloos te zeggen of hun de schuld te geven
Zeer onprofessioneel gehandeld kreeg pas na 1,5 week een reactie en werd ook nog gezegd bewust niet te hebben gereageerd
Zo ga je dus met klanten om
Dus eten altijd lekker maar door deze reactie nooit meer hapjes schaal als ik zo met mijn klanten om ga komen ze ook niet meer en terecht echt heel erg jammer

Reactie Hapjesschaal:

fijn om te horen dat u zoveel jaren klant bij ons bent,
uw mail die u ons stuurde met een mededeling , daar hadden we andere opvatting over, dat kan je kunt het niet altijd met elkaar eens zijn, jammer dat u dit niet gewoon terzijde kunt schuiven. we kunnen nu eenmaal niet iedereen tevreden stellen, soms een keer een slecht cijfer is ook goed voor de gemoedstoestand van de lezer, enkel 10 scoren vinden mensen vaak ongeloofwaardig .
we zijn enorm blij met de dikke 9

Score voor Hapjesschaal: 0.5/5