Ben erg tevreden. De feitelijke catering werd gedaan door JBcatering uit Emmeloord. Niet om de hoek bij het afleveradres, maar alles was lekker op temperatuur. Ook de koeldoos voor het toetje ontbrak niet. Het eten smaakte heerlijk. Ook mijn gasten waren zeer tevreden. Het was een probeersel, maar is zeker voor herhaling vatbaar.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.