Heerlijk gegeten van een luxe warm en koud buffet. Enige minpuntje is dat we bij de levering geen uitleg kregen wat er geserveerd werd. Dit was wel toegezegd bij de bestelling. Waarschijnlijk had de leverancier het te druk. Al met al wel zeer tevreden. Zelfs genoeg gerechten glutenvrij voor 1 persoon in ons gezelschap. Ook werd er keurig op tijd geleverd.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.