Voor eerste Kerstdag een kerstmenu besteld voor 14 personen. Was keurig op tijd geleverd maar werd niet geinstalleerd en moest het nog in de oven opwarmen (9 bakken). Er waren geen opscheplepels en de borden met bestek waren vergeten. Er werd direct door de chauffeur gebeld maar het duurde zo lang dat we maar zelf alles bij elkaar gescharreld hebben. Op tweede Kerstdag stonden ze, onaangekondigd, om 09.30 uur voor de deur om het op te halen. Beetje jammer.
Het eten was heerlijk en voldoende.
Na Kerst gebeld en gemaild om de rekening te aan te passen maar niets meer van gehoord.
Al jaren bij Hapjes aan Huis besteld met een andere cateraar, deze cateraar (van Benschop) zou ik niet aanbevelen.
Reactie Hapjes aan Huis:
Beste familie bruin,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het heel erg fijn dat u de moeite heeft genomen om dit aan ons te vertellen, dank hiervoor. Onze excuses dat het eten dit jaar niet naar wens is gegaan, wij vinden dit erg vervelend. De cateraar heeft u een bedrag teruggestort en zijn excuses aangeboden. Namens ons team excuses en nogmaals dank voor uw feedback, wij gaan hier werk van maken bij de cateraar, zodat dit niet meer gebeurd. Wij wensen u een prettige dag. MvG team Hapjes aan Huis