Met Kerstmis voor het eerst een buffet besteld voor ons gezin. Het was heel lekker zag er erg goed uit. Omdat we vegetarische personen en een kindje met een erge koemelkallergie in het gezelschap hadden hebben ze toch bij Partyservice in Oude Tongen voor iedereen een heerlijk buffet geregeld. Dank jullie wel daarvoor. Maar toch een klein puntje van kritiek. Omdat we met zoveel verschillende warme gerechten zaten vanwege de diversie tijd in het gezelschap hadden we toch graag 3 schaving dishes in gebruik gehad en en niet 2. Nu moesten we nog van alles in pan en oven opwarmen. Dit was een beetje jammer maar verder prima geregeld en zeker voor herhaling vatbaar.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.