Reviews

8.7 / 10
5590 beoordelingen
Schrijf beoordeling

92% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

W van Engelen

8/10

Goed en meer dan voldoende eten. Netjes op tijd bezorgd. Vriendelijke medewerker. Er ontbraken twee deksels ( van de drie) maar kregen hiervoor een gratis salade. Ook weer op tojd opgehaald de volgende dag. Het zou wel fijn zijn als er gebakken aardappelen of krieltjes besteld konden worden ipv de aardappeltaartjes. Zeker voor herhaling vatbaar.


Score voor Hapjes aan Huis: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Kerstmenu blitzen