Goed en meer dan voldoende eten. Netjes op tijd bezorgd. Vriendelijke medewerker. Er ontbraken twee deksels ( van de drie) maar kregen hiervoor een gratis salade. Ook weer op tojd opgehaald de volgende dag. Het zou wel fijn zijn als er gebakken aardappelen of krieltjes besteld konden worden ipv de aardappeltaartjes. Zeker voor herhaling vatbaar.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.