Reviews

8.7 / 10
5590 beoordelingen
Schrijf beoordeling

92% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Bart Jansen

4/10

Een half uur na levering op 1e Kerstdag kwamen we er achter dat het dessert niet geleverd was. Direct gebeld met de contactpersoon. Die zou erachteraan gaan. 3 Uur later zelf gebeld om te vragen of hij al wat wist. Kreeg de voicemail die beloofde dat er zo snel mogelijk teruggebeld zou worden. Er werd niet teruggebeld. Er werd geen dessert geleverd.

De volgende dag zelf weer gebeld. Als excuus voor het niet terugbellen werd gezegd dat het heel druk was. Als compensatie voor niet geleverd dessert zouden we een financieel voorstel tegemoet mogen zien. Het is nu 4 dagen later. Nog niks gehoord. Zal volgende week zelf wel weer moeten terugbellen vrees ik.

Wij bestelden het diner Santa Claus.
De koude voorgerechten waren uitstekend
Het hoofdgerecht taartje van scholfilet, zalm en gamba's is niet geleverd. In plaats daarvan kregen we frittata die smaakte echter goed.
De wildstoof was voor 8 personen voldoende, terwijl we voor 15 geboekt hadden.
De kalkoenrollade was uitstekend.
De bijgerechten: stoofpeertjes, aardappeltaartje, wilde rijst en gegrilde groenten waren ook uitstekend.

Het dessert ontbrak .

Reactie Hapjes aan Huis:

Beste Bart,
Hartelijk dank voor de genomen moeite om uw feedback aan ons te geven.
Wij hebben uw naam proberen op te zoeken in ons systeem, maar kunnen helaas niet achterhalen op welke naar u gereserveerd heeft bij ons.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een bericht te sturen op welke naam mer is gereserveerd? Dan laat ik de cateraar contact met u opnemen om alles telefonisch te bespreken.
Dank en een prettige dag vandaag.
MvG team Hapjes aan Huis


Score voor Hapjes aan Huis: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Diner Santa Claus