Reviews

8.7 / 10
5590 beoordelingen
Schrijf beoordeling

92% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

H. Vd Arend

5/10

Wij hadden rudolph kerstdiner besteld voor 11 personen. De bestelling werd op tijd geleverd. Wij vonden het tegenvallen. De kwaliteit viel tegen en de porties waren ook niet overdreven groot. 1 schaal met wat sla en plakjes kaas en gedroogde tomaatjes en ontbijtkoek sloeg nergens op. Visschotel was lekker maar afgemeten. Aardappeltaartje was zonder smaak. Het stoofpotje was lekker maar ook hier een te kleine portie voor 11 personen. Vorig jaar had een kennis van ons hetzelfde buffet maar dat werd geregeld via een andere leverancier uit oud Beijerland van hapjes aan huis. Dat was een stuk beter. Jammer dat wij niet dezelfde hadden.

Reactie Hapjes aan Huis:

Beste Annemieke,
Allereerst hartelijk dank voor uw review, wij zijn hier erg blij mee. Gisteren heeft u de cateraar telefonisch gesproken over de feedback die u heeft gegeven. Wij hebben begrepen dat u over een aantal gerechten niet helemaal tevreden was met kerst en dat een aantal gerechten heerlijk waren. Wij gaan met uw feedback naar de kok en gaan uw feedback meenemen in de evaluatie die wij binnenkort met elkaar hebben. De cateraar heeft u aangeboden om binnenkort op één van de partyschepen die zij beheren een rondvaart te maken in Rotterdam. Zij zien u binnenkort graag op de boot. Wij wensen u een prettige dag verder en graag tot een volgende keer. MvG team Hapjes aan Huis


Score voor Hapjes aan Huis: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Kerstdiner Rudolph