Netjes op tijd bezorgd en ook de volgende dag keurig opgehaald. Het eten was best lekker maar niet bijzonder. Groente die bij het buffet zat zag er niet smakelijk uit. Van het vlees was het onduidelijk wat nou precies wat was, het smaakte wel maar het geheel is zeker niet voor herhaling vatbaar.
Reactie Hapjes aan Huis:
Beste mevrouw Landsheer,
Wij danken u hartelijk voor uw review. Wij zijn hier erg blij mee en kunnen ons proces hiermee verbeteren. De cateraar die de catering heeft verzorgd bij u heeft telefonisch uw feedback besproken. U heeft aangegeven dat u over het algemeen heel tevreden was over de kwaliteit van het eten. Echter heeft de collega die alles heeft bezorgd bij u niet uitgelegd welke gerechten het waren. Onze excuses dat dit niet is gedaan! Om u tegemoet te komen heeft de cateraar u uitgenodigd om op één van de partyschepen die zijn beheren een rondvaart te komen maken. Nogmaals dank voor uw reactie, wij zijn hier erg blij mee. MvG team Hapjes aan Huis