MP

Niet klantvriendelijk. Wel willen verkopen en plaatsen. Maar begrijp je gebruik het door leeftijd en lichamelijk mankementen niet, Dan is er niemand meer die begripvol is. Zeer slechte zaak. Nu er verwacht wordt dat oudere langer op zichzelf moeten blijven wonen, mag hier meer begrip verwachten. In ons geval werd er ook vanuit gegaan dat er de keren dat het maar overgenomen werd door een van de kinderen. De meeste werken of wonen niet in de buurt, hier kan dus niet vanuit gegaan worden! Weer dat inleven in de klant. Kort samengevat een bedrijf zonder hart voor de klant. Commercie is waar ze voor gaan.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Inleven in je klanten. Op de hoogte zijn wat oudere allemaal kunnen mankeren en niet klakkeloos alles voor waar aannemen wat ze zeggen. Denk bv aan dementie. Er niet vanuit gaan dat bij ieder bezoek kinderen aanwezig kunnen zijn! Hier wordt door jullie gewoon maar van uitgegaan.
Bij telefonisch contact meteen naar de juiste afdeling doorzetten en niet het halve bedrijf door moeten en telkens je verhaal opnieuw te moeten doen.

Reactie Handicare:

Inmiddels zijn wij in gesprek met deze klant om de situatie op een juiste manier op te lossen.

Score voor Handicare: 1.5/5
Zult u Handicare aanbevelen? Nee