Carmen

Zeer mooi en kwalitatief goed product

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Als je niet direct kunt leveren, direct erbij schrijven ipv direct na de betaling melden, nu heb ik elders nog 1 moeten kopen zodat ik m op tijd had. Maar ik vind ze allebei mooi dus ik hou ze

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Verder ging alles prima!

Wat motiveerde je om dit product bij ons aan te schaffen? Was het bedoeld voor een specifiek gebruiksdoel, als cadeau, of om een andere reden?

Vakantie

Heb je hierboven anders ingevuld?

Nee

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Carmen, dank je wel voor je feedback en heel fijn om te horen dat de badjas naar wens is. Leuk om te lezen dat je deze voor vakantie gebruikt. Daarover gesproken: Dank voor je verbeterpunt en goed dat je dit aangeeft. Wij dachten op verschillende manieren aan te hebben gegeven dat we in augustus twee weken met vakantie waren. De levertijd van alle producten was aangepast. Daar stond tijdens onze vakantie zoiets als "Verzending binnen .. - .. dagen" aangegeven. Dit hebben we tijdens onze vakantie steeds aangepast, naarmate het einde van onze vakantie dichterbij kwam. Ook hadden we het in de webshop onder het kopje "Verzendinformatie" opgenomen. Maar goed om te weten dat dit niet altijd en voor iedereen even duidelijk is. Voor een volgende keer zullen we kijken hoe we dit nog duidelijker kunnen communiceren. Heel veel plezier van de badjas en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Score voor Hamamdoeken.com: 4/5
Beveel je dit bedrijf aan? Ja
Aangekocht product: Mooie badjas, heel apart