Wilma Limmen

Fijne Hamam badjas, vrouwenmaat L, maar niet in grote (heren)maten. Alleen de schouderbreedte is groter, de rest blijft gelijk, waardoor het bij een langere man gewoon gek staat.

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Een stevige lus in de jas zodat je die makkelijk kunt ophangen.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Zeer attent en vriendelijk en adequaat en snel gehandeld en gereageerd, maar helaas is er geen goede oplossing voor een Nederlandse herenmaat 55 (lengtemaat, 1m95)

Wat motiveerde je om dit product bij ons aan te schaffen? Was het bedoeld voor een specifiek gebruiksdoel, als cadeau, of om een andere reden?

Anders...

Heb je hierboven anders ingevuld?

Om direct aan te doen na het douchen, zodat je lekker warm blijft en ook gelijk opdroogt en niet hoeft te schuren met een harde handdoek. Natuurlijk hoef je die jas dan niet elke keer te wassen, want je hebt net gedoucht dus bent schoon. Zo hoef je geen grote badlakens meer te gebruiken, maar gewoon kleine handdoeken voor de ‘washanddouche’ tussendoor.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Wilma, dank je wel voor je feedback m.b.t. de gevoerde hamam badjas Krem Sultan. Naar aanleiding hiervan hebben we gelijk in de productbeschrijving opgenomen voor welke lichaamslengte deze het best geschikt is. Gelukkig hebben we samen toch ook nog een badjas gevonden voor je man die met zijn lengte van 1.95cm perfect zit. Ik wens jullie heel veel plezier van de badjas en heel graag nog eens tot ziens in de webshop! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Score voor Hamamdoeken.com: 4/5
Beveel je dit bedrijf aan? Ja
Aangekocht product: Hamam badjassen maten L en XXL