L de Vries

Alles verliep duidelijk en vlot.

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Lusjes voor de centuur zodat die kan blijven zitten en een lus om de badjas op te hangen ipv aan de kraag. Zou echt een toevoeging zijn voor het gebruik in de sauna.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Klantvriendelijk in gebruik

Wat motiveerde je om dit product bij ons aan te schaffen? Was het bedoeld voor een specifiek gebruiksdoel, als cadeau, of om een andere reden?

Sauna

Heb je hierboven anders ingevuld?

Nvt

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Lien, dank je wel voor het delen van je ervaring en je duidelijke feedback. De Ottomania hamam badjas heeft in maat XS/S en maat M inderdaad geen ceintuurlussen. Het ontbreken van een ophanglus had ik nog niet eerder als opmerking gekregen bij dit model, maar je hebt gelijk zie ik net. Die ontbreekt... Het ontbreken van ceintuurlussen heb ik al eens aangekaart bij Ottomania, maar helaas nog zonder resultaat. Maat L is overigens wel voorzien van ceintuurlussen. Daar waar mogelijk probeer ik modellen aan te passen aan de wensen van mijn klanten, zoals we dit ook bij de verschillende modellen van de Lalay badjassen hebben gedaan. Die hadden bijvoorbeeld ook geen ophanglus, maar hebben dat op mijn verzoek nu wel. Ik ga dit verzoek ook nog weer een keertje bij Ottomania neerleggen. Wie weet dat ze in de toekomst toch nog een keer genegen zijn een aanpassing te doen aan het model en dat alle maten dan ceintuurlussen en een ophanglus krijgen. Veel plezier van de hamam badjas en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Score voor Hamamdoeken.com: 3/5
Beveel je dit bedrijf aan? Ja
Aangekocht product: Sauna badjas