Zie hier onder
Voor wie was je aankoop, en waarom koos je hier juist voor?
Prachtige doeken, en de service is super.
Heb twee keer een bestelling geplaatst. Bij de eerste kreeg ik een fout doek, maar dat kon zo terug gestuurd.
De laatste bestelling was ook top! Mooi op tijd, en met een kaartje erbij!
Heel fijne ervaring...