Tabby

Redelijk maar kan beter:

1. De badjas zou volgens de site in 1 a 2 dagen geleverd worden maar dit gebeurde niet. Erg vervelend want het was een verjaarskado voor mijn zus. Toen ik belde kreeg ik een aardige mevrouw aan de pijn die excuus maakte en aangaf dat het nog enkele dagen duurde. Ik kreeg vervolgens bericht en na 5 dagen ontving ik de badjas.
2. De badjas is mooi, maar er zitten geen lusjes aan voor de riem! Nu moet mijn moeder die er aan zetten. Dat verwacht je niet bij een jas in deze prijsklasse!

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank voor uw feedback.
Enkele producten (ca. 3-5% van de producten uit ons assortiment) hebben wij niet (altijd) in directe voorraad liggen, zoals in uw geval de lichtblauwe badjas. Wij proberen dit altijd duidelijk in het product aan te geven en nemen eigenlijk altijd na ontvangst van een bestelling met een dergelijk product contact op met de klant. Dat is in uw geval helaas misgegaan. Hiervoor heb ik mij ook oprecht verontschuldigd bij u. Ik vond het bijzonder vervelend dat ik het was vergeten, vooral ook omdat het hier een cadeau betrof. Dus weer een flinke reminder hier nog strikter in te zijn. Wij hopen met de kleine attentie die wij met uw bestelling meegestuurd hebben in ieder geval kenbaar gemaakt te hebben hoe vervelend ook wij het hebben gevonden.
Dit model badjas heeft inderdaad geen lussen. Ik zal uw feedback zeker terugkoppelen naar de leverancier. Wellicht dat ze hier in de toekomst iets mee doen. Op basis van uw feedback zal ik binnenkort de productbeschrijving van de Ottomania hamam badjas aanpassen/verder uitbreiden.
Nogmaals dank voor uw feedback!

Score voor Hamamdoeken.com: 2.5/5
Beveel je dit bedrijf aan? Ja
Aangekocht product: Badjas