P. Kerkhoff

De website van hamadoeken.com is redelijk overzichtelijk en vlot met navigeren. Voor het eerst 2 hamam stone denim handdoeken gekocht. Pakketje was snel geleverd.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Omdat wij hamamdoeken met bamboe al in gebruik hebben, leek het een goed idee om de bamboe handdoeken van hamamdoeken.com eens te proberen. Wij hebben 2 stone denim doeken besteld e n hebben deze inmiddels in gebruik genomen. En ja wat een fijne doeken zijn dit. Ze voelen iets dikker aan dan de doeken doe wij al hadden, maar wel erg zacht. Deze handdoeken nemen wij graag mee naar de sauna en zwembad omdat ze lekker snel drogen. Door een vergissing van onszelf hebben wij voor de ingebruikname de 2 verschillende kleuren doeken een dag in een emmer met koud water gezet. Dit was niet zo handig omdat de rode kleur was overgelopen in de grijze waardoor deze lichtpaars werd. Maakt voor de werking niet uit natuurlijk, maar de volgende keer doen we het even anders. Voor nu zijn het erg fijne handdoeken en gaan ze met de vakantie mee in onze koffer vanwege het compacte formaat en lichte gewicht.

Score voor Hamamdoeken.com: 5/5
Beveel je dit bedrijf aan? Ja
Aangekocht product: Hamams own hamamdoek Stone denim