Jelleke Wielsma

Mijn ervaringen met Hamamdoeken zijn prima. Grote keus in verschillende soorten doeken en de kwaliteit is altijd prima. Levering is ook altijd erg snel. Als ik het goed begrijp, maakt het bedrijf nu gebruik van een nieuw afleverbedrijf (Collect & Deliver?) en dat liep deze keer niet helemaal lekker. De track&trace gaf aan dat pakketje op maandag zou komen tussen 09.00 en 21.00 uur. Dit vind ik een erg grote tijdspanne. Toen er om 22.00 uur nog niets was, ben ik er maar vanuit gegaan dat hij dinsdag zou komen en dat klopte; om 18.00 uur werd het pakket afgeleverd. Inhoud pakket voldeed overigens geheel aan de verwachting.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Ik had 2 strandlakens besteld, die volgens de site allebei op voorraad waren. Ik kreeg dezelfde dag nog een mail met de mededeling dat 1van de twee toch niet op voorraad was, maar binnen enkele dagen binnen zou zijn. De 2 strandlakens zouden dan allebei opgestuurd worden. Zo'n snelle, persoonlijke actie vind ik heel fijn. Als klant weet je dan precies waar je aan toe bent.

Score voor Hamamdoeken.com: 5/5
Beveel je dit bedrijf aan? Ja
Aangekocht product: 2 Kikoy strandlakens