Duidelijke site met veel keuze en merken. Makkelijke opzet met beschrijving van het artikel.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Opvallend vind ik dat een bedrijf dat zich specialiseerd in hammamdoeken niet uitlicht wat de ene doek van de andere onderscheid. Wat is het voordeel van bamboe tov katoen. Wat verwacht men van de doek?
Ik koos nu voor katoen, een mooie doek maar niet supersnel droog. Bij het kiezen van de kado verpakking sloeg de site vast en heb ik het op een gegeven moment opgegeven. Er word niet echt gestimuleerd tot bijverkoop van bijvoorbeeld sauna producten om bijvoorbeeld je kado mee op te leuken. Het werd afgeleverd in een plastic zak en voelde niet echt special.
Direct erna ontving ik een mail om weer een aankoop te doen. In plaats van een mail waar bedankt werd voor de aankoop. Het voelde voor mij een beetje te makkelijk. Site met hamamdoeken, kijken, bestellen en klaar. Dat kan een keuze zijn. Echter ik denk dat de expertise beter uitgelicht kan worden. De site meer in thema kan en dus mooier oogt. Let wel dit alles is afhankelijk van de keuze hiervoor. Nu draait deze mee in elke andere aankoopsite zonder er uit te springen. Ik bedoel dit niet als kritiek en heb gekregen wat ik besteld heb. Ik denk wel dat als ik meer info had gehad ik overgegaan was tot aankoop van een andere hamadoek. Door tijdsdruk kon ik niet veranderen en heb het product al kado gegeven. Maar was het niet de hamamdoek die ik eigenlijk voor ogen had. Wel qua kleur maar niet qua materiaal.

Score voor Hamamdoeken.com: 3/5
Beveel je dit bedrijf aan? Ja
Aangekocht product: Ottomania hammamdoek jeans.