Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Jeroen

Mede dankzij de vele positieve reviews op Google heb ik voor Hagitech gekozen.. Dus een eigen review kan natuurlijk niet uitblijven.

Na lang twijfelen en zoeken naar een juiste partij kwam ik uit bij Hagitech, Door de vele goede reviews op Google en een goede website met alle projecten heb ik de keuze gemaakt om een offerte op te laten stellen.

Van offerte tot installatie liep alles vlekkeloos. Offerte is eerlijk opgezet met daarin ook eerlijk aangegeven dat de ligging van ons huis niet ideaal was, iets wat bij de andere opgevraagde offertes niet van toepassing was, daar waren alleen grote koppen te zien met wat je maximale rendement is en de terugverdientijd. Bij Hagitech hebben ze een op-maat gemaakte offerte gemaakt met daarin realistische getallen.

Ook het locatiebezoek verliep soepel, er werden meerdere zonnepanelen aangeboden (zowel europees al chineze panelen) en hier werd deskundig advies over gegeven.

Uiteindelijk wel wat langer moeten wachten (8 maanden) maar dit was van tevoren duidelijk besproken, dus uiteindelijk geen probleem. Ik kies liever kwaliteit dan voor kwantiteit.

En de kwaliteit werd op de dag van montage nog maar eens duidelijk(er). De monteurs waren ruim op tijd en gingen meteen aan de slag! Een kopje koffie? 'Nee we gaan eerst even opbouwen!'

Ook merkte ik tijdens de installatie dat de heren voor kwaliteit gaan. Het was erg gemakkelijk geweest om de bekabeling in het zicht te plaatsen, maar de monteurs gaven zelf aan dat het mooier is om de bekabeling achter het schot te plaatsen waardoor deze niet zichtbaar zijn.. Uiteindelijk erg blij dat ze dit hebben voorgesteld want alle kabels zijn nu netjes uit het zicht.

Ook hebben ze de dakgoot nog voor ons schoon gemaakt, een extra stukje service!

Laat de zon maar schijnen! ☀️ Bedankt Hagitech!

Kwaliteit, Persoonlijke aandacht

Score voor Hagitech Zonnepanelen: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja