Deskundigheid
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Piet Bronkhorst

Kortom een aanrader!

Voor mij was het al meteen duidelijk dat na het eerste gesprek met Pieter Hagitech mij de zonnepanelen zou leveren/verkopen.
Na een gedegen inventarisatie van mijn wensen, volgde er een uitstekend advies wat mij op het lijf geschreven was.
De verdere afwikkeling geschiedde zeer snel en volledig naar volle tevredenheid.
Met regelmatige terugkoppelingen was ik steeds van de voortgang van de levering en plaatsing van de panelen op de hoogte.

Je merkt meteen dat het een relaxt bedrijf is waar de klant centraal staat.
De communicatie met alle medewerkers is uitstekend, team van vriendelijke, gemotiveerde, vakkundige mensen. En niet onbelangrijk, men neemt de tijd, luistert goed en speelt in op jouw situatie.
Ik heb me nergens zorgen over te hoeven maken. Alles werd op een geweldige en prettige wijze geregeld. Na plaatsing zelfs gebeld of alles in orde was, zo hoort het, maar waar maak je dat nog mee, top!
Gezellige installatie-dag met jullie top-monteurs gehad, die gaan voor kwaliteit, gaan netjes te werk en hebben humor, niets dan lof!

Chapeau voor eenieder die bij Hagitech werkzaam is!

ik kan het ook iedereen aanraden naar Hagitech te gaan voor zonnepanelen.

communicatie, nemen de tijd - kwaliteit boven snelheid-, luisteren naar klant, gemotiveerd en betrokken personeel

Score voor Hagitech Zonnepanelen: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja