Maxime

Bank besteld met levertijd 2-4 weken. 2 weken na bestellen nog steeds niks gehoord over hoe of wat. Zelf maar gebeld en te horen gekregen dat de bank nog moet binnen komen en dat ik dan wordt gebeld. Zou fijn zijn om over zoiets op de hoogte te zijn.

Zie ervaring

Hoe heeft u ons gevonden?

Vrienden/woonboulevard

Reactie HACO wonen en slapen:

Geachte mevrouw,

Op 31-05-2019 heeft u via de webshop een order geplaatst; de bank Matrix in de grijze ribstof.
Naar aanleiding van deze order heeft u per mail een bevestiging ontvangen dat de order goed is aangekomen en dat u rekening moet houden met 4 weken levertijd.
Wij begrijpen heel goed dat u met smacht zit te wachten op de nieuwe bank en wij zullen u natuurlijk ook direct contacteren zodra de order compleet is, wel dient u hier rekening te houden met de opgegeven 4 weken levertijd.
Volgens ons systeem wordt de bank deze week of begin volgende week geleverd op ons centrale magazijn. Wij hebben een herinnering lopen waar uw order elke dag bekeken wordt. Wij doen er alles aan om de bank zo spoedig mogelijk te leveren.

Het is erg spijtig dat er een lage score wordt vermeld op internet, terwijl u wist dat er bepaalde levertijd op de bank zit.
Wij willen u dan ook vragen deze review aan te passen of liefst nog te verwijderen.

Zoals vermeld begrijpen wij heel goed dat u de bank zo spoedig mogelijk in huis wil hebben, wij doen er alles aan om dit binnen de opgegeven 4 weken te realiseren.

Score voor HACO wonen en slapen: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja