Bjarn Onderstal

Ik heb een hele slechte ervaring met Haco Lelystad.

Het begon met de beloofde levertijd van 8 tot 10 weken waar zij niet aan konden voldoen. Vervolgens werd ik niet gebeld dat de levertijd 2 tot 3 weken uit zou lopen. Hier moest ik zelf achterkomen door hen te bellen.

Daarnaast hadden ze de belofte gedaan dat zij contact met mij zouden opnemen zodra de bank binnen was. Ook dit gebeurde niet, wat erin resulteerde dat ik wederom zelf moest bellen om erachter te komen dat die binnen was.

Nadat de bank was geleverd bleek het zo dat er geen rugkussens bij zaten. Dit vind ik vreemd, aangezien ze nu al 13 weken hadden voor de levering. Uiteraard kan dit gebeuren, dus ik belde naar de winkel. Ze zeiden dat de levertijd van de kussens nogmaal 4-6 weken was. Vervolgens vertelde Tim mij ook nog dat het uitlopen van de levertijd kan gebeuren en dat ze door het gedateerde systeem mensen niet bellen om dit te laten weten. Vreemde manier van klantbenadering in mijn ogen.

Na al dit gedoe leek het mij heel normaal dat ik een compensatie zou krijgen voor de gemaakte fouten van HACO Lelystad en dat ik een tijdelijk alternatief zou krijgen. Ook hierin stelden zij wederom teleur door GEEN compensatie te bieden. Tijdens dit gesprek deden zij alsof de gang van zaken normaal was, op het leveren van de kussens na.

Na mijn ervaring met Haco heb ik besloten om nooit meer wat bij deze winkel te halen.

- Slechte klantenservice.
Nemen geen contact op met de klant als de levertijd uitloopt. Houden zich niet aan afspraken die zij doen. Geven hun fouten niet toe en doen alsof het 'normaal' is als een situatie als bovenstaand verhaal gebeurt. Echt een hele slecht ervaring met deze winkel.

Reactie HACO wonen en slapen:

Net zoals u zijn wij teleurgesteld in de levering die bij u heeft plaatsgevonden.
Zoals u aangeeft in uw reactie hebben wij de levertijd met 2 weken overschreden, ons excuses dat u niet op de hoogte bent gehouden.

Dat de bank geleverd is zonder rug kussens is voor ons ook overmacht, wij hebben dit nog niet eerder meegemaakt.

Degene die de bank voor u in ontvangst nam heeft hier duidelijk in aangegeven indien dit niet op kort termijn is op te lossen de bank niet meer te willen hebben.
Wij hebben ongeveer 4/6 weken nodig om nieuwe rug kussens geleverd te krijgen, dit was te lang.

U geeft aan dat er geen compensatie is aangeboden, naar verloop van het gesprek met u is er 100,- korting aangeboden maar dit was niet afdoende.
Zoals met u telefonisch overeengekomen is de bank dezelfde dag retour genomen en is uw betaling direct terug gestort.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Score voor HACO wonen en slapen: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee