Nathalie Robrechts

Ik kocht de Light Air Ionflow om cigarettenrook weg te nemen op onze overloop in het appartementsgebouw, maar het toestel is helaas te weinig sterk om de rook weg te nemen op korte tijd. Voor ons is het toestel geld in het water. We zijn op zoek naar krachtigere toestellen die de rook snel kunnen wegnemen.

Reactie Habitatsolutions.eu:

Beste,
Hartelijk dank voor uw review. De Lightair ionflow verwijdert rooklucht maar werkt inderdaad niet zo direct als bijvoorbeeld een afzuiger. Dit geldt overigens voor elke luchtreiniger. Een luchtreiniger heeft altijd even tijd nodig om rooklucht te verwijderen. Klanten die de ionflow kopen tegen sigarettenlucht geven aan dat zij het verschil vooral merken als ze de andere ochtend beneden komen en dat de rooklucht dan weg is. Het effect hangt dan natuurlijk ook af van hoe sterk de rooklucht al in bekleding, wanden en gordijnen is getrokken.
Ik begreep dat u inmiddels al contact heeft gehad met onze luchtreiniging expert om dit verder toe te lichten. Natuurlijk heeft u als consument 14 dagen recht van retour en kan het product binnen die periode altijd retour.
Klantenservice
Habitat Solutions BV

Score voor Habitatsolutions.eu: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja