mag 't anoniem...?

Tot nu toe behoorlijk positief. Negatief ben ik over het standpunt dat 'er van wordt uitgegaan' dat het product bevalt als het niet binnen de afgesproken retourtermijn (> 1 week na huurperiode) is terugontvangen. Eerst contact over de reden van het niet terugsturen, is m.i. de eerste stap om dat vast te stellen?!
Er kan immers iets zijn misgegaan met terugzenden, of andere redenen. Ergens vanuit gaan is nooit een goed 'uitgangspunt' :-)
"Never assume, always check" , las ik eens op iemands T-shirt. Geen speld tussen te krijgen, toch?

Reactie Habitatsolutions.eu:

Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw review. U heeft helemaal gelijk. Wellicht dat de formulering op de site wat anders zou kunnen, want wij doen wel degelijk altijd eerste een check. Pas als er geen geen reactie komt dan zullen we uiteindelijk factureren voor aanschaf als het apparaat niet retour komt. Dat is het laatste middel, maar daarvoor hebben we dan echter al meerdere malen contact gezocht.
Na 3 weken krijgt elke huurluchtreiniger klant sowieso al mail met daarin de herinnering dat de huurperiode bijna afgelopen is en een uitleg over de vervolgstappen. Hebben wij na de huurperiode nog niks gehoord en ook het apparaat niet retour ontvangen dan nemen we altijd contact op om na te gaan wat er aan de hand is.
Mocht reactie compleet uitblijven dan zullen we uiteindelijk factureren en het apparaat zien als aangeschaft.
Klantenservice
Habitat Solutions

Score voor Habitatsolutions.eu: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja