Huisartsen Bleskensgraaf

Mooie oplossing in theorie.

Reactie Habitatsolutions.eu:

Hartelijk dank voor uw reactie,
Jammer dat u niet tevreden bent met uw aanschaf. U heeft online een OASIS waterkoeler aangeschaft van Europese makelij (Pools), één van de meest verkochte fleswaterkoelers, voorzien van een duurzame navulbare waterfles. Binnen de op de markt zijnde fleswaterkoelers is het door u aangeschafte product met hervulbare waterfles de meest duurzame oplossing. Had u een hoogwaardiger product willen aanschaffen dan had u bijvoorbeeld kunnen kiezen voor onze Habit Green Line B2 hybride die ook kan worden voorzien van navulbaar watervat echter aanzienlijk duurder is. Wenst u dit systeem alsnog aan te schaffen dan is dit mogelijk. Wij zullen in dat geval de aanschafprijs van uw huidige product minus de kosten van het inmiddels gebruikte waterfilter in mindering brengen op de Habit Green Line B2 hybride indien u uw huidige koeler inclusief navulbaar watervat in nieuwstaat retourneert. Ook kunt u ervoor kiezen alsnog een duurzame leidingwaterkoeler te plaatsen. In dat geval zal de aanschafprijs van uw koeler met navulbare waterfles minus de kosten van het inmiddels gebruikte waterfilter in mindering worden gebracht op de aan te schaffen waterkoeler. Wenst u van dit aanbod gebruik te maken dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen.
Voor wat betreft het gebruik van (plastic) wegwerpbekers kunnen wij u als volgt informeren.
Wij, habitat solutions, de ontwerpers van een beter leefklimaat, bieden bewust geen plastic bekers aan aangezien wij het gebruik hiervan niet willen stimuleren. Liever zien wij dat onze klanten duurzamere oplossingen kiezen zoals bijvoorbeeld duurzame glazen of afwasbare bekers. Wij vertrouwen op uw begrip in deze.
Klantenservice
Habitat Solutions BV

Score voor Habitatsolutions.eu: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja