Kees Pameijer - Pameijer Tandartsen

Matig, niets aan het gesprek gehad.

Tips voor ons?

Voortaan de klant beter op de hoogte stellen wat er nodig is ter voorbereiding op het gesprek. Gesprek aan de hand van de te leveren stukken beter voorbereiden. Dit gesprek had een lokkertje moeten zijn om met Habitat in zee te gaan maar ik ben er nu van overtuigd dit zeker niet te doen.

Reactie HABITAT advocaten:

Hartelijk dank voor uw reactie. Ons product VVE Kort Advies is succesvol gebleken omdat het aansluit bij de behoefte om een vraag of kwestie 'even' tegen onze specialist aan te houden, bij wijze van klankborden. Onze behandelend advocaat reageert daarop met parate kennis. Toch vragen wij als dat zinvol is alvast dossierstukken om in een paar minuten even gericht te kijken waar het over gaat. Dat maakt een gesprek via telefoon of Teams nóg efficiënter. Het gesprek leidt in de meeste gevallen tot zelfwerkzaamheid van de hulpvrager en in complexe gevallen wordt vrijblijvend overleg gevoerd over hoe verder. Naar aanleiding van uw tips zullen wij nagaan hoe de verwachtingen nog beter kunnen worden gemanaged. Onze dank daarvoor.
Barry Meruma, advocaat | directeur

Score voor HABITAT advocaten: 3.5/5