Lars

De eerste bestelling was prima, net hout en prima levering. Dus een 2e bestelling geplaatst. Of eigenlijk geprobeerd te plaatsen. Men schrijft op de landingspagina van mijn dorp dat er gratis aanmaakhout en -haardblokjes meegeleverd worden. "Dat is 50 euro voordeel speciaal voor u!". Maar nadat ik daarom gevraagd had (en vorige keer ook gekregen) zei men dat de aanbieding van het hout al zo scherp was dat de marge dit niet toe liet. Snel daarna was de tekst van de website af. In mijn woonplaats. De websites van de omliggende woonplaatsen bevatten veelal nog steeds de tekst. Niet zo kies... een foutje kan gemaakt worden, maar honoreer dan de aanbieding die je op dat moment hebt gedaan, en pas het daarna aan. Uiteindelijk is men gestopt met reageren op mijn emails, ik denk dat de ingevoerde bestelling maandag ook niet geleverd wordt. Ga dus maar op zoek naar een andere leverancier. Uiteindelijk is een tientje meer verdienen dus belangrijker dan een (langjarige) klant behouden.

Men staakt de communicatie als ik ze aanspreek op de informatie op hun eigen website. En komt de gedane belofte (op de website) ook niet na.

Reactie Haardhoutcompany.nl:

Beste Lars,
bedankt voor uw review. Zoals ook telefonisch besproken spijt het ons dat we u niet duidelijk hebben kunnen maken in onze verschillende antwoorden via diverse mails dat het stapelen van kortingen en verschillende aanbiedingen niet opgaat. Zo stond het ook op de website en we hebben dit inderdaad aangepast om dergelijke discussies (vooral in combinatie met andere aanbiedingen bijv. een nieuwsbrief) te voorkomen. Het gaat ons zeker niet om een “tientje meer verdienen”. Wat we willen zijn blije klanten die ons haardhout en service weten te waarderen. Daar richten we onze volledige aandacht op.
Om u als klant te behouden hebben we u aangeboden uit coulance om dezelfde aanbieding als vorig jaar voor dezelfde prijs te leveren echter daar wenste u geen gebruik van te maken.
We zullen derhalve uw bestelling annuleren en wensen u veel plezier en succes bij een andere houtleverancier.
Haardhoutcompany.nl

Score voor Haardhoutcompany.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Heb geprobeerd berkenhout te kopen