Dick voor den Dag

De bestelling van mijn japanse hulst plantjes verliep op zich goed. De levering ging vrij snel, op zaterdag besteld, op dinsdag de bestelling binnen. Het enige jammere is, dat er op de website geen afbeeldingen bij de verschillende maten plantjes staan. Hierdoor viel voor mij het formaat (met name de omvang) wat tegen. De plantjes hebben wel de beschreven hoogte, maar zijn verder wat iel. Toen ik daar via mail op reageerde, werd daar overigens wel door Haagplanten.nl (Wilbert) netjes op geantwoord. Ik kon de plantjes terugsturen en grotere bestellen, of ik kon de plantjes terugsturen en mijn geld terugkrijgen. Van beide opties heb ik geen gebruik gemaakt. Na aanplant bleek het aantal plantjes toch voldoende voor de gewenste haaglengte. Dat de plantjes wat iel zijn heb ik voor lief genomen en ga ervan uit dat ze met goede verzorging uiteindelijk tot goede wasdom komen.

Er wordt zeer snel gereageerd op klachten/vragen. Daarin wordt door Haagplanten.nl gezocht naar een oplossing voor de klant.

Indien mogelijk afbeeldingen bij de diverse plantmaten tonen.

Score voor Haag-planten.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja