We hebben een flink aantal Portugese Laurierbomen besteld, waarvan 35 stuks van 180 tot 200 meter. En direct betaald via de site, wat best spannend was - want ja, krijg je ook wat je besteld hebt? Gelukkig ontvingen wij via mail steeds een update van wanneer de bomen geleverd zouden worden. En dat was snel, netjes en op tijd. Bij levering bleek wel dat zo'n 15 boompjes een beetje kaal waren. Na hierover gebeld te hebben, werden ons 15 nieuwe boompjes beloofd. De anderen mochten we ook houden. Het liefst hadden we volle boompjes willen hebben, gezien onze wens om direct een redelijk volle haag neer te zetten. Maar we zijn blij dat het zo is opgelost. Hopelijk slaan alle boompjes goed aan en hebben we snel een volle haag!

Nette en tijdige bezorging, goede communicatie tussentijds. Afspraak is afspraak n.a.v. telefonisch contact na de eerste levering.

Wellicht op de site al beter communiceren wat je kunt verwachten. Bij het gesprek met de bedrijfsleider werd aangegeven dat álle Portugese Laurierboompjes van 180-200 meter die nu nog te koop zijn, redelijk kaal zijn. Omdat het overal de laatste partijen betreft. Nogmaals, we zijn blij dat het goed en snel is opgelost.

Score voor Haag-planten.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja