H-Point

Snelheid levering auto
Houding verkoopadviseur

MdA

Helaas geen goede ervaring met de verkoper van auto,s. We kwamen kijken voor nieuwe auto hyundai i20, maar tot onze verbazing probeerde hij ons een 2e hands aan te smeren. We zeiden volgens ons verkoop je niet graag nieuwe auto,s? Waarop zijn antwoord was. dat is makkelijker, de mensen vinden de levertijd te lang duren. maar wij hadden al aangegeven dat dit voor ons niet uitmaakte. We hebben toch de prijs uitlaten reken voor nieuwe/ Hij zei dat er 3000 euro bijkwam als geolg van verhoging vanuit de overheid en d eimporteur. Wij vroegen sinds wanneer dit was waarop hij jjuni zei. Waarschijlijk maakte hij het zo duur dat we toch zouden ovestappen naar 2e hands. We hebben geprobeerd te onderhandel voor een trekhaak maar er was totaal niets mogelijk. We zijn naar andere dealer gegaan. We hebben daar onze i20 gekocht met een gratis trekhaak en de kostenverhoging zijn (waarschijnlijk) 600 euro inplaats van 3000. We zijn veel goedkoper uit. Let dus goed op bij dit bedrijf het kan je veel geld schelen Gewoon niet eerlijk verkoper ook niet sympatiek

nul komma nul

Zorg voor betere verkoper, dat kan je veel klanten schelen ,dus veel geld en wees wat flexibel, zeker als er mensen komen voor nieuwe auto. Dat is veel geld, dan kan er toch wel iets geregeld worden!

Score voor H-Point: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: