Gropet

Reactiesnelheid klantenservice
Klantvriendelijkheid klantenservice

Mevrouw Anouchka Hanneman

Vriendelijk en snel. Goede service. Denken met je mee. In de zeldzame gevallen dat er over de jaren heen iets mis is gegaan met een bestelling, lossen ze dat zonder probleem op. Héél fijn bedrijf. Prijzen zijn doorgaans gunstig, niet altijd: ik bestel soms dus nog via andere online dierenwinkels. Al met al, absolute aanrader!!

Kunnen selecteren op inhoud in KG's bijv. Levertijd duidelijk. Bezorg route ver vooruit te bekijken. Bestelproces duidelijk. Prettig dat de diepvries sectie apart is. En selecteren op prijs is absoluut favoriet.

Mis geregeld een duidelijke omschrijving van een product. Ingrediënten is voor mij een must. Zowel qua voeding (bijv kunnen checken of er geen allergenen in zitten specifiek voor mijn dieren) als verzorging (toxische stoffen, dingen die ik liever mijdt of waar ze niet goed op reageren). Ik zou graag meerdere foto's zien. Etiket info (leesbaar dan bij inzoomen!) of afmetingen. Dit scheelt een hoop gedoe, googlen, retour, etc. soms bestel ik elders omdat ik die info bij hen dus mis (dan zie ik het elders ook goedkoper, waar ik bijv anders niet had gezocht) of omdat ik niet kan inschatten van welke leverancier het komt en een andere winkel net meer info geeft. De zoekfunctie mag verbeterd worden. De oude website functioneerde veel beter op dat punt.

Van welke bezorgoptie heeft u gebruik gemaakt

5-wekelijkse bezorgroute met eigen chauffeurs (altijd gratis vanaf € 100,00)

Mist u nog producten/ diensten in het aanbod?

Aanbod voor reptielen. Dit is online al moeilijk te verkrijgen en had ik graag mee kunnen bestellen. Scheelt ook weer verzendkosten.

Score voor Gropet: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
KVV, BARF, prooidieren, kattenbakvulling, snacks, ...