Gropet

Reactiesnelheid klantenservice
Klantvriendelijkheid klantenservice

Me Krul

Redelijk tot matig, ontvang helaas nooit een besteloverzicht van mijn bestellingen na het plaatsen hiervan.

Gekozen leverdatum worden slechts in een enkel geval behaald, meestal is er aanzienlijke vertraging en wordt er pas nadat ik contact op neem met de klantenservice de verzending in orde gemaakt.

Wat betreft de klantenservice, deze is bestaat wellicht niet, aangezien ik nog geen enkele keer een reactie heb mogen ontvangen op mijn gestelde vragen. Meermaals gevraagd wanneer bovengenoemder problemen zouden worden opgelost, maar antwoord van de klantenservice heb ik helaas nooit mogen ontvangen.

Informatie voorziening in mijn account wat betreft de status van mijn bestellingen ontbreken ook geheel, waardoor je als klant eigenlijk nooit weet hoe het gesteld is met je pakket totdat je plotseling in ontvangst mag nemen op een andere datum dan gepland.

Geen opvallende sterke punten.

Gebruiksgemak website, communicatie aangaande de bestelling, punctualiteit aangaande de (gekozen) levertijd, informatievoorziening in account/ op de website en de reactiemogelijkheden van de klantenservice.

Score voor Gropet: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Papierkorrels voor huisdier