Gropet

Reactiesnelheid klantenservice
Klantvriendelijkheid klantenservice

C. Jansen

Met het bedrijf op zich prima! Ik had een order van 2 grote zakken van 12,5 kg en 2 gratis actie van 3 kg impress your dog gedaan, direct betaald en de bedoeling was: volgende dag in huis. Echter 2? verschillende pakketten? Welke ook nog eens op 2 verschillende dagen gebracht werden. Degene die als eerste kwam, werd overigens op een ander adres gebracht, terwijl ik de hele dag thuis was. EN ik heb ineens een andere versie, waar ik niet zo blij van ben. Kan ik deze omruilen?

12,5 kg voor een redelijke prijs en de extra 3 kg actie is ook wel erg fijn. Als dan ook nog de goede variant van de 3 kg komt.

Het goede opsturen en als het niet lukt, graag klant contacten met de vraag of iets anders ook goed is.

Reactie Gropet:

Hartelijk dank voor uw review,
helaas kan een pakket maximaal 30 kg bevatten, wanneer het gewicht hier boven komt word dit verdeeld over meerdere pakketten, het kan voorkomen dat postnl deze niet gelijktijdig verwerkt waardoor deze apart geleverd worden, dit word zoveel mogelijk vermeden maar is helaas niet altijd mogelijk. Betreft de niet juist geleverde verpakking raad ik u aan even contact te hebben met de Gropet klantenservice info@gropet.com/ 010 4208610 zij kunnen u hiermee verder helpen

Score voor Gropet: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja