Michel

Prima levering, alles in orde, goede kwaliteit. Heb me geergerd aan dat zondag geneuzel.

Goede uitleg over plaatsing duikelrek op website. Materialen van erg goede kwaliteit.

Ik vind het onfatsoenlijk mij op te dringen dat ik op zondag rust neem. Zoals velen werk ik erg hard doordeweeks en heb ik dus alleen op zondag tijd om dit soort bestellingen te doen. Zondagsrust is een luxe die niet iedereen heeft. Hypocriet is het ook. Als je echt gelooft dat dit soort dingen op zondag niet mogen, haal dan ook de hele website offline elke week... En wordt de productie van de materialen ook elke zondag stil gelegd? Daarbij komt nog dat ik het erg arrogant vind te denken dat de zondag de rustdag moet zijn. Joodse mensen doen dat op zaterdag en moslims op vrijdag. Hoe zou u het vinden als u door een moslim verteld werd dat u op vrijdag niet mag leveren? Prima als jullie zondagsrust willen, maar zet gewoon een melding op de website dat bestellingen die op zondag worden gedaan pas op maandag worden verwerkt en laat mij gewoon zelf beslissen wanneer ik een rustdag neem.

Score voor GrootPlezier.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
duikelrek dubbel