Zeer trage communicatie bij vragen. Bij bellen krijg je nooit de behandelaar van je vraag aan de telefoon. Probeer je te mailen dan krijg je de melding: mailbox vol. Lukt dat wel dan duurt het zomaar een week voordat je antwoord krijgt. En dan ook nog de vraag of het probleem al opgelost is. Website is echt onduidelijk als je ledslang bestelt. Bij 2 keer 1 meter bestellen krijg je twee meter met 1 aansluitstuk. Na vier weken krijg ik de melding dat dit duidelijk op de website staat, en krijg ik 5 procent korting. ( op 3.95) wel moet ik dan weer een zelfde bedrag aan verzendkosten betalen. Vervolgens wordt geen eindkapje meegeleverd. Kortom alleen maar ellende en feitelijk pure oplichterij. Kortom een echt waardeloze webwinkel zonder enige vorm van service of klantvrienelijkheid. PS: de dames aan de telefoon zijn zeer vriendelijk. Je hebt ercalleen niks aan.

Niet kunnen vinden

Reactie Groenovatie B.V.:

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van uw review.
Wij vinden het erg vervelend dat wij niet aan de gedane beloftes hebben voldaan. Dit is uiteraard niet de service waar Groenovatie voor staat en welke wij proberen na te streven.
Wij proberen onze processen dagelijks te verbeteren en daarvoor is uw feedback erg belangrijk. We gaan dan ook direct aan de slag met uw bericht om deze situaties in de toekomst te voorkomen.
Wij wensen u, ondanks deze ervaring, in ieder geval nog een fijne dag toe.
LEDshop Groenovatie

Score voor Groenovatie B.V.: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee