Ik kocht een kadobon en moest hiervoor 4 euro verzendkosten betalen. Dat vond ik relatief veel. Had dan wel een mooie verpakking verwacht, maar helaas.
Reactie GreenEggTotaal:
Dank je voor je feedback. We gaan dit intern bespreken!
Dank je voor je feedback. We gaan dit intern bespreken!