Reviews

8.9 / 10
6245 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Hoe goed zou je de winkelervaring bij GreenEggTotaal beoordelen?
6/10

Anoniem

7/10

Ik kocht een kadobon en moest hiervoor 4 euro verzendkosten betalen. Dat vond ik relatief veel. Had dan wel een mooie verpakking verwacht, maar helaas.

Reactie GreenEggTotaal:

Dank je voor je feedback. We gaan dit intern bespreken!


Score voor GreenEggTotaal: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja