Hoe goed zou je de winkelervaring bij GreenEggTotaal beoordelen?
10/10
Jeroen Campman
5/10
Mijn ervaring was altijd goed. Nu heb ik opnieuw een order gedaan en de informatie is minimaal. Ik krijg alleen te horen dat er een onderdeel niet leverbaar is als ik zelf contact opneem. Het wachten zonder info is nu opgelopen tot meer dan 3 weken.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.