J.J. Dielissen

Green Egg bij hun besteld en ik werd gelijk na mijn bestelling gebeld voor de aflevering van de Egg en bijbehorend meubel.
Het was een cadeau voor mijn zoon zijn verjaardag, en had een dag en tijd afgesproken bij mijn zoon thuis tussen 11.00 uur en 13.00 uur.
Ik werd op zijn verjaardag om 08.30 gebeld door zijn vriendin dat hij helemaal gek was geworden omdat er een Green Egg bus er een bij zich had en die bij hem af moest leveren en wat hij niet geloofde.
Na dat hij de bon had gezien en het meubel die ik erbij had besteld voor hem, ja toen was het een en al ongeloof maar toch voor hem.
Het was op deze manier ook leuk de verassing ervan maar de afspraak die ik had gemaakt om er bij te zijn de levering Green Egg die viel in het water dus jammer genoeg miscommunicatie.
Verder een knots van een grill en ook zeer mooi om te zien die green Egg, zeker ook het steigerhouten meubel wat ik erbij had besteld is echt een aanrader, netjes en zeer professioneel in elkaar gezet voor de Green Egg.
Wel jammer dat je zelf dan er achteraf de houtschaafsel en boorrommel eruit moet vegen en zuigen, en dat dit niet word gezien bij het inladen en afleveren meubel.
Vandaag bij mijn zoon wezen eten van de Egg en echt je gelooft het niet maar hij is zo perfect af te stellen in temparaturen en gaart het eten heel goed zonder de hele tijd te moeten draaien omdat het anders verbrand, nee je heb het helemaal zelf in de hand.
Zeer smakelijk en perfect eten kom er uit de Egg vandaan, echt een topper en niet om de Webers en dergelijke af te kraken, maar dit is echt top van de bovenste plank en je kan er zelf naast gaan zitten en kijken en genieten, goeie aankoop en een goed bedrijf om de Egg hier te kopen.
Sjef

Gelijk na de bestelling gebeld om de order door te nemen en voor de bezorging.
Goed produkt voor sterke prijs

afspraak is afspraak en niet eerder of later leveren.
En als je de kasten en meubels erbij leverd zuig of stoft de kastruimte en het meubel even af zodat er niet het hele productie proces in de kast ligt en de klant het zelf moet doen.

Score voor GreenEggTotaal.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Bigg Green Egg L, met meubel en kast