Alles verloopt prima, behalve de service. Er wordt wel gereageerd, maar fouten worden net rechtgezet. Er wordt eindeloos omheen gedraaid. Pas wanneer een klacht wordt ingediend, wordt binnen 24 uur wel adequaat gereageerd. Erg jammer, want ik was altijd erg tevreden, maar ik baal nu ongelofelijk dat er een toezegging wordt gedaan, deze wordt niet nagekomen en er wordt niet meer gereageerd op berichten via de app.

Reactie Greenchoice:

Vervelend om te lezen dat er niet direct adequaat is gereageerd op uw opmerking en dat daar een klacht voor nodig was. Dat hopen we in de toekomst natuurlijk beter te doen. Wat betreft het niet reageren op app-berichten: dat is geen opzet. Het is door Facebook voor zakelijke accounts zo ingesteld dat berichten die niet binnen 24 uur beantwoord zijn, 'dicht' worden gezet. Op drukke momenten lukt het ons niet binnen die 24 uur te reageren. We sturen dan voor het verstrijken ervan een bericht met de vraag om een reactie te sturen. Wordt daarop niet gereageerd, dan zien wij het eerder gestuurde bericht niet meer. Het is uiteraard onze bedoeling die situatie zo veel mogelijk te voorkomen en alle berichten die we binnenkrijgen te beantwoorden.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice

Score voor Greenchoice: 2.5/5
Zou u Greenchoice aanbevelen bij uw vrienden, familie of kennissen? Ja