PR van Housselt

Greenchoice geldklopperij,
Waardeloos bedrijf,
Wij wilden ons contract oversluiten van een prive contract naar een zakelijk contract (bij Greenchoice)
Hiervoor word een boete berekend, deze boete kent geen grondslag!
Hun eigen uitleg is: die boete mogen wij opleggen aangezien de stroom reeds is ingekocht, onzin dus, aangezien we gewoon klant zouden willen blijven (dus de zogenaamde ingekochte stroom blijft worden afgenomen)
Hierbij word ook nog eens een hogere boete gegeven dan door de Acm is vastgesteld!.
Natuurlijk hebben wij hierover contact gehad met de klantenservice, (Bruce Steiginga, 31-08-2021) Daar is/word geen enkele reactie op gegeven!

Reactie Greenchoice:

Het is natuurlijk nooit leuk om een boete te ontvangen, maar de genoemde reden klopt wel. We kunnen niet energie die we voor particulieren hebben ingekocht overhevelen naar de zakelijke kant. Die energie moeten we dus opnieuw inkopen.
We rekenen overigens geen boetes die hoger zijn dan wat de ACM toestaat. De maximale boete per product (stroom en gas) is €125. We vermoeden trouwens dat je op je bericht nog wel een reactie gaat krijgen. Door grote drukte duurt dat momenteel helaas lang. Onze excuses hiervoor.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice

Score voor Greenchoice: 0.5/5
Zou u Greenchoice aanbevelen bij uw vrienden, familie of kennissen? Nee