A.J. Mol

Greenchoice had ons verleid door de lage inschatting van het maandtarief. Aan het eind van de jaar zou je dan veel bij moeten betalen. We hebben Greenchoice toestemming gegeven maandelijkse bedragen automatisch af te schrijven. De 1e maand deden ze dat niet en dreigden met een deurwaarder. Ze zijn opnieuw gewezen op de automatische afschrijving. Opnieuw maakte ze er geen gebruik van en wilden weer een deurwaarder op ons af sturen. Ongelooflijk, wat een misleidende instantie. Zelfs een excuus kon er niet af. Bah!!
A.J. Mol

Reactie Greenchoice:

Beste A.J. Mol,
Wanneer de mogelijkheid er is om automatisch af te schrijven, zullen wij dat zeker niet weigeren. Dit doet mij vermoeden dat er een andere reden is waarom de automatische incasso niet heeft plaatsgevonden. Het lijkt me goed dit uit te zoeken. Als dat niet gebeurd is naar aanleiding van het contact dat je al gehad hebt (of wellicht is het niet goed uitgelegd), dan doen we dat graag alsnog. Je kunt ons bellen of een Whatsapp-bericht sturen via 010 478 23 26. We zouden dan ook gelijk je termijnbedrag kunnen aanpassen, als je het idee hebt dat dit te laag is.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice

Score voor Greenchoice: 1/5
Zou u Greenchoice aanbevelen bij uw vrienden, familie of kennissen? Nee