Maria

Ik vrees dat de overstap naar Greenchoise geen slechtere keuze had kunnen zijn. De communicatie is ongelofelijk slecht en zeer, zeer traag. Afrekening van meterstanden verloopt onzorgvuldig en teruggave duurt bijna 2,5 maand wat absurt lang is. Daarbij was het lokkertje 100,- per aanvang van een nieuw contact. Je zou denken dat dit een leuke meevaller is aan het begin van de overstap, maar zo werkt het niet! Ivm verhuizing binnen een jaar en een keus om opnieuw te gaan voor Greenchoice voor 3 jaar, wordt deze beloofde 100,- toch maar niet uitgekeerd....klant geworden, klant gebleven, maar helaas...dus aangezien trucjes en valse voorwendselen boven service, klantvriendelijkheid en behoorlijke communicatie gaat (zo blijkt al een aantal weken), is de keuze om zo snel mogelijk over te stappen (andere partijen met wel hart voor de klant, service en de bereidheid hebben vlot en probleemloos over te nemen zijn er gelukkig ook).... Greenchoice doet zijn naam geen eer aan en is door de consistente manier van onprettige manier van omgaan met hun klant een absolute afrader (de boete om eerder te vertrekken is bij hen geloof ik ook het hoogste...dat zegt veel: als het goed is zet je dusdanig goed op service in dat een clausule als deze overbodig zou moeten zijn). Van alle bedrijven ooit, is dit bedrijf met kop en schouders het meest klantonvriendelijkheid van allemaal. schandalig

Reactie Greenchoice:

Beste Maria,
Dat onze antwoorden momenteel vaak lang op zich laten wachten, is helaas waar. Excuses daarvoor. Maar verder verbaast en verontrust wat je schrijft me. Heb je al een reactie van onze klantenservice over de punten die je noemt? Wanneer meterstanden niet kloppen kunnen we deze doorgaans aan laten passen en als je een welkomstkorting hoort te krijgen, krijg je die natuurlijk gewoon.
Onze opzegvergoedingen zijn overigens even hoog als bij andere energieleveranciers. Tot een jaar geleden waren we zelfs nog een van de weinige energieleveranciers die helemaal geen boetes rekenden. Hoe dan ook, we delen zo'n boete liever niet uit en zorgen graag dat alles netjes opgelost wordt. Misschien is het in dit geval handig om te bellen? Via 010 478 23 26 zijn we goed bereikbaar (wachttijd doorgaans minder dan een minuut).
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice

Score voor Greenchoice: 1/5
Zou u Greenchoice aanbevelen bij uw vrienden, familie of kennissen? Nee