Algemeen goed. Alleen niet meedenkend wanneer een aanbod hoger uitkomt dan de concurrentie. Het argument 'wij gebruiken dat geld voor duurzaamheid' is in deze tijd erg dun.

Reactie Greenchoice:

Beste Anoniem,
Het klopt dat sommige andere leveranciers stunten met zeer lage prijzen en dat we daar doorgaans niet in meegaan. Daarin speelt inderdaad mee dat we willen investeren in duurzame energie. Een 'dun argument' zouden we dat niet willen noemen. In het onderzoek van de Consumentenbond en diverse milieuorganisaties naar de duurzaamheid van energieleveranciers worden onze investeringen jaar op jaar met een 10 beoordeeld. Zie bijvoorbeeld het meest recente onderzoek: https://www.consumentenbond.nl/binaries/content/assets/cbhippowebsite/tests/energie-vergelijken/onderzoek_stroomleveranciers_rapport_2018.pdf (pagina 52).
Meedenken doen we graag en we bieden onze trouwe klanten ook een speciaal tarief. Het meedenken zal er alleen niet altijd toe leiden dat we een aanbieding kunnen doen die net zo laag is als de eenmalige aanbieding van een andere energieleverancier. Ik hoop dat u deze overweging begrijpt en wellicht toch mee wilt blijven doen om samen met ons Nederland te vergroenen.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice

Score voor Greenchoice: 3/5
Zou u Greenchoice aanbevelen bij uw vrienden, familie of kennissen? Ja