Reeds een aantal malen heb ik aangegeven dat de greenchoice app niet funtioneert. De actuele gegevens kunnen alleen worden geraadpleegd als de app eerste wordt verwijderd en daarna opnieuw wordt geinstalleerd. Dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling. Ook de recent toegevoegde functionalitiet (Boks slim/live) functioneert niet. Het meest frustrerend is het feit dat op email waarin wordt gewezen op de slecht functionerende app totaal geen reactie komt. Met mij zijn er inmiddels velen die herzelfde ervaren (zie reacties in de appstore). Concreet: greenchoice neemt de klant niet serieus en werkt ze zo de deur uit.

Reactie Greenchoice:

Beste Anoniem,
Wij zijn ons ervan bewust dat de app op het moment niet naar behoren functioneert. Ik hoop dat je gelooft dat we er alles aan doen om de problemen te verhelpen. We vinden de app namelijk heel belangrijk, omdat het inzicht geeft in je verbruik en je er gemakkelijk dingen kunt wijzigen. Dat de app bij sommigen momenteel problemen geeft, is dus zeker niet omdat we deze mensen niet serieus nemen, maar overmacht. Voor zolang we de problemen er nog niet uit hebben, werkt het inderdaad vaak om de app te verwijderen en weer te installeren of uit- en in te loggen. Uiteraard is dit niet hoe het hoort te werken, het is een tijdelijke noodoplossing.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice

Score voor Greenchoice: 0.5/5
Zou u Greenchoice aanbevelen bij uw vrienden, familie of kennissen? Nee