Paul Op de Beke

Ben toevallig vorige week in Utrecht uw winkel binnen gelopen.
Mooie wijnen te koop maar geen enkele wijn uit Nederland.
Nederland als wijnland is sterk in opkomst, zeker nu het ook hier alleen maar warmer wordt. Ik ben zelf vrijwilliger bij de biologische wijngaard El Placer, groene Velden 140 te Lelystad ( 8211BD ). In Nederland zijn vele kleine wijngaarden waar meestal ook een excursie en proeverij geregeld kan worden. Ik vind het eigenlijk een must dat Grapedistrict ook een uitgebreide selectie Nederlandse wijnen in haar assortiment moet aanbieden. Anders blijft het een gemiste kans. Waarom van ver halen wat ook goed in Nederland te verkrijgen is. He milieu wordt hierbij ook no g goed geholpen.

Reactie Grapedistrict:

Hi Paul,
Bedankt voor de feedback! het klopt inderdaad dat we momenteel geen wijn van Nederlandse bodem verkopen. We staan hier wel voor open en zijn altijd op zoek. Daarom zal ik de inkopers ook de wijngaard waar jij vrijwilliger bent tippen. Zij zullen dat dan meenemen in hun afwegingen. Heel erg bedankt voor het meedenken, dat wordt enorm gewaardeerd! Ik ben blij om te lezen dat je ons zou aanbevelen aan vrienden en familie!
Tessa - Team Grapedistrict

Score voor Grapedistrict: 1.5/5