Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

fam van Zandwijk

Ruim 2 jaar geleden zochten we een badkamer uit. Vanaf de levering hebben we niks als problemen gehad. Ik heb er nog steeds een vervelend gevoel aan over gehouden. Steeds het gevoel gehad dat je erbij moet blijven, voordat er weer wat mis ging.
Hier enkele voorbeelden. Verkeerde tegels geleverd, wat ikzelf op heb moeten merken toen er al tegels tegen aan zaten. Verkeerd getegeld (niet in wildverband maar gewoon recht toe recht aan). Het afval word op de inrit en voortuin gedumpt. Van containers hebben ze nog niet gehoord. Toilet 8cm hoger dan gemiddeld. Gezien wijzelf kleiner dan gemiddeld zijn is dit natuurlijk niet wenselijk. Je moet zelf vragen of dat ze dit ajb kunnen veranderen. Dit moeten ze toch uit zichzelf doen. Of snappen ze zelf niet dat je niet met bungelende benen wil gaan zitten poepen.
Toen de badkamer klaar (op de douchewand na) was gingen ze eerst bij andere klanten problemen oplossen. Pas weken daarna was ons toilet aan de beurt. Onze houten vloer bleef tot die tijd af geschermd door het door hun aan gebracht beschermingsmateriaal. De strepen van de tape zijn nog zichtbaar en een plint van de verwarming heb ik tussen de zooi uit hun bus moeten halen toen ik zag dat er wat ontbrak van mijn vloer. Gat in de muur naar de huiskamer toe geslagen. Kan gebeuren maar voordat het netjes op gelost werd. Uiteindelijk nog zelf moeten texen, omdat het veel te geel was.
Iedereen wijst naar elkaar en belooft verbetering. Maar hier moet je echt steeds zelf achteraan. Men belooft terug te bellen, maar dit gebeurd uiteindelijk 1 op de 4 afspraken.
De reactie van het hoofdkantoor was dat ze hun excuses aanboden. En daarmee afgesloten. Echter hebben we 2 jaar na dato nog steeds een klemmende douchedeur. Onze kinderen krijgen hem niet eens open. En dus weer contact gezocht. Ook voor de thermostaatknop waar geen beweging meer in was te krijgen. Deze hebben ze snel vervangen vanuit de fabriek om 7u 's morgens.. Hoezo klantvriendelijk..
Nu zit er een nieuwe manager en deze erkend de fouten (de deur zou zo strak zitten dat deze wel eens kon barsten door de spanning, waarna je de glasscherven uit je kinderen kunt pulken) en belooft een oplossing. Er is een nieuwe douchedeur (ook al weer een paar maanden terug inmiddels) opgemeten, maar waar deze blijft? Als je belt krijg je als antwoord dat de manager er niet is, en zij weten van niks.
Al met al schort er nogal wat aan de communicatie bij Grando. Wij zien weinig verandering/verbetering. Absoluut geen aanrader. En mocht je er toch wat willen kopen, zorg dan voor een dikke belbundel en heel veel tijd en geduld.

Communicatie onderling is erg slecht. Er word met de vinger naar elkaar gewezen, dit komt niet professioneel over. Houd je aan de afspraken met de klant!

Score voor Grando.nl: 1.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: badkamer en toilet