Offerte
Advies
Indruk showroom
Ontwerp

K. Kuypers

Omdat we spijt hadden van onze keus van keukenleverancier, de communicatie enorm slecht verliep en de irritaties over weer hoog opliepen, ben ik naar Grando Mijdrecht gegaan, voor het geval we er niet uit zouden komen. Verteld wat het geval was en gevraagd om raad en een evt. 'backup plan'. Hier werd positief op gereageerd, wat meteen rust bracht.

Bart heeft ondanks het onzekere van de situatie direct alle moeite gedaan om een vergelijkbare keuken samen te stellen en daarbij te letten op onze wensen én op de prijzen, omdat ons bij afzegging ook nog een boete van 30% boven het hoofd hing bij de eerste leverancier. Hij heeft diezelfde dag nog een 3D tekening en een offerte gemaild.

Maar het allerprettigste was dat hij ons geheel belangenloos geadviseerd heeft eerst te proberen er toch met de leverancier uit te komen en na veel gedoe is dat gelukt. Dus wat ons betreft een ongelofelijk dikke pluim voor deze man! Hij heeft klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en heeft ons belang voor het zijne laten gaan.
Ik heb hem vandaag het 'slechte nieuws' gebracht met een bos bloemen en hij vatte het zeer sportief op. Als we ooit (weer) een andere keuken willen, weet ik waar ik moet zijn. Niets dan lof!

Nee, ik vind dit dienstverlening van hoog niveau!

Score voor Grando.nl: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: Advies