Danny

Wat een waardeloze service. Er is mij een incompleet product geleverd. Nalevering zou volgen. Prima, dacht ik. Ik wacht het even af. Na een week zelf weer contact opgenomen met Gorilla Sports Nederland en wat blijkt: mijn nalevering volgt pas op 1 maart(!): +/- 5 weken na mijn eerste aankoop!!!! Ik vind het BELACHELIJK dat ik hier niet eerder van op de hoogte ben gesteld. Het meest frusterende vind ik nog dat de firma mij als 'tegemoetkoming' 5 euro retour kan bieden. Juist dit soort sportproducten hebben gezien de coronaomstandigheden ietwat spoed. Als zij eerder eerlijk tegen mij waren geweest had ik - als even goede vrienden - elders mijn bestelling kunnen plaatsen en kon ik nu dus sporten. Ik heb nota bene mijn halterschijven aangepast aan dit specifieke maat halterstang. Al met al veel kosten moeten maken voor lucht. Deze firma komt bij mij op de zwarte lijst en zal ook NIEMAND aanraden hier ooit een bestelling te plaatsen.

Reactie GorillaSports:

Beste Danny, ik kan me heel goed voorstellen dat je boos bent. Wij hebben van veel artikelen onverhoopt later te horen gekregen dat ze niet meer op voorraad waren, vandaar dat wij jou niet gelijk hebben geïnformeerd. Des al niet te min is natuurlijk een vervelende situatie. Onze oprechte excuses dat het wij het juiste artikel niet sneller hebben kunnen opsturen.

Score voor GorillaSports: 1/5
Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee
Halterstang